درخواست آنلاین تنظیم صورتجلسه

ایجاد تغییرات در شرکت تا به حال به این راحتی نبوده است!

معمولا اکثر افراد پس از ثبت نمودن شرکت، به ایجاد تغییرات در شرکت اقدام میکنند. این تغییرات و تصمیمات می تواند شامل: افزایش سرمایه شرکت، تغییر آدرس شرکت، ورود عضو جدید یا خروج اعضا از شرکت، تغییر موضوع شرکت یا اضافه نمودن موضوع به فعالیت شرکت، ایجاد شعبه، تغییر نام شرکت و حتی انحلال شرکت (بستن پرونده شرکت) باشد.

ایجاد تغییرات در یک شرکت معمولا با تنظیم صورتجلسه و امضای ذیل صورتجلسات توسط اعضای هیئت مدیره و سهامداران انجام می شود. سپس صورتجلسات مربوطه به اداره کل ثبت شرکت ها ارسال شده و پس از تایید کارشناس، آگهی ثبت صادر میشود و اقدام آخر درج آگهی ثبتی در روزنامه رسمی کشور است.

اغلب بدلیل اینکه تنظیم و ثبت صورتجلسات و مخصوصا ثبت در سامانه اداره کل ثبت شرکتها کار آسانی نیست، اکثر شرکت ها جهت انجام این کار با مشاورین ثبت مفید تماس گرفته و با خیال راحت کلیه مراحل این کار را به کارشناس و وکیل این کار می سپارند.

تنظیم صورتجلسات و تصمیمات شرکت ها

ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم و با استفاده از تجربه و دانش کارشناسانمان صورتجلسات و تصمیمات شرکت شما را تنظیم کرده ( تنظیم صورتجلسه ) و در اختیارتان قرار دهیم. موارد حقوقی از قبیل تنظیم صورتجلسه و تغییرات می توانند بسیار پیچیده باشند و هر کسی به یک مشاور خبره نیاز دارد. پس با ما راحت باشید و از خدمات تنظیم صورتجلسه ما استفاده کنید.

ما تمام توانمان را برای کمک به شما به خدمت می گیریم. فرم درخواست تنظیم صورتجلسه را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن باشید.

به عنوان مثال، شرکتی که قصد افزایش سرمایه و تغییر آدرس را دارد، با پر کردن فیلدهای مربوط به مشخصات نام شرکت، مدارک شرکت از قبیل اساسنامه، آگهی تاسیس، شرکتنامه و در صورت سهامی خاص بودن اظهارنامه شرکت و در صورتیکه شرکت دارای تغییرات قبلی بوده، نسبت به ارسال مدارک درخواستی اقدام نمایید تا مشاوران ما در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارسال صورتجلسه تنظیمی اقدام نمایند.

فرم تنظیم و ثبت صورتجلسه آنلاین

شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، تصمیمات مدنظر خود را به ما اعلام کنید که کارشناسان ما پس از بررسی، هزینه و زمان انجام کار را بصورت تلفنی به اطلاع شما برسانند:

1مرحله اول : مشخصات شما
2مرحله دوم : مشخصات شرکت
3مرحله سوم : تکمیل اطلاعات