استعلام قابلیت ثبت برند

استعلام آنلاین قابلیت ثبت برند تا به حال به این راحتی نبوده است!

اولین موردی که در زمان ثبت برند به ذهن میرسد این است که آیا این برند تا کنون به ثبت رسیده است یا خیر،  عملیات استعلام علامت تجاری کاملا بدون هزینه و قانونی از طریق سامانه اداره مالکیت صنعتی قابل انجام و نیازی به پرداخت هیچگونه وجهی نمی باشد  . ضمن اینکه متقاضی متحمل پرداخت هزینه بالا به افراد واسط جهت استعلام نام تجاری نمیشود و به سادگی متوجه شرایط برند خود میگردد.

به دلیل پیچیدگی سامانه اداره، در صورتی که متقاضی در خصوص انجام این استعلام مشکلی داشته باشد می تواند از طریق سامانه استعلام برند هزاره سوم به راحتی درخواست استعلام خود را ثبت نماید و یا طی تماس با کارشناسان ثبت برند هزاره سوم ضمن انجام استعلام برند جهت بهره وری بهتر زمان از مشاوره رایگان ایشان نیز بهره بگیرند .

استعلام برند یا علامت تجاری

استعلام آنلاین برند به شما کمک میکندکه از وضعیت برندی که میخواهید ثبت نمایید اطمینان حاصل فرمایید زیرا ممکن است برند مورد نظرتان قبلا به ثبت رسیده باشد اگر قبل از اقدام به ثبت ، استعلام آنلاین برند گرفته باشید می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید در غیر این صورت ممکن است علاوه بر زمان هزینه زیادی نیز متحمل شوید در صورتی که برند مورد نظرتان به علت تکراری بودن و یا تشابه رد شود.

شما عزیزان این امکان را دارید تا با پر کردن فرم استعلام برند اطلاعات مربوط به زمینه کاری و برند مورد نظرتان را وارد کرده و بدون هیچگونه هزینه ای هم از وضعیت برند مورد نظرتان مطلع می گردید و نیز از مشاوره های رایگان کارشناسان متخصص موسسه ثبت مفید برخوردار گردید.
به کمک این شیوه از ارسال نام تکراری و مشابه به سامانه ثبت برند جلوگیری می گردد و به راحتی در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می نمایید همچنین از برند های ثبت شده همکارانتان نیز آگاهی پیدا می کنید.

فرم استعلام قابلیت ثبت برند

کاربر گرامی، لطفا فرم زیر را با دقت تکمیل نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

1مرحله اول : مشخصات شما
2مرحله دوم : مشخصات برند
3مرحله سوم : تکمیل اطلاعات