خرید شرکت آنلاین

خرید شرکت تا به حال به این راحتی نبوده است!

برای افرادی که زمان کافی برای ثبت شرکت ندارند، خرید شرکت ثبت شده یا به اصطلاح شرکت آماده واگذاری ،‌ می‌تواند راه حل مناسبی باشد. این اشخاص قبل از خرید و فروش شرکت باید آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشند تا بدون صرف هزینه و زمان زیاد به نتیجه دلخواه خود برسند.

اگر نمیتوانید پیگیر مراحل ثبت شرکت باشید و کارهای ثبت شرکت را انجام دهید و فرصت این کار را ندارند برای خرید  شرکت رتبه دار و خرید شرکت میتوانید از طریق موسسه  ثبت مفید مراجعه کنید .

خرید شرکت

نکاتی مانند نوع شرکت (شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسئولیت محدود و…)،‌ رتبه دار بودن یا نداشتن رتبه بندی شرکت،‌ نوع و پایه رتبه بندی شرکت (مانند: رتبه پیمانکاری ،‌ رتبه مشاور و…)،‌ مدت ثبت شرکت و همچنین دارا بودن کد اقتصادی و نداشتن بدهی مالیاتی توسط آن شرکت باید مورد توجه قرار بگیرد.

برای شرکت در مناقصه و مزایده‌های دولتی باید نسبت به خرید رتبه بندی اقدام کنید. در واقع باید شرکتی خریداری کنید که دارای رتبه بندی یا گرید مناسب در زمینه فعالیت تخصصی شما باشد.

برای خرید و فروش شرکت و رتبه بندی نمی‌توان قیمت مشخصی تعیین کرد. برای این که قیمت شرکت ثبت شده و قیمت رتبه بندی (قیمت گرید) به مسائل مختلفی که به آن‌ها اشاره کردیم بستگی دارد، بنابراین قیمت فروش شرکت و رتبه بندی به صورت توافقی و با توجه به نظر خریدار و فروشنده تعیین و نقل و انتقال آن انجام می‌گیرد.برای اطلاعات بیشتر و قیمت رتبه شرکت (گرید) با کارشناسان ما تماس بگیرید .

فرم خرید شرکت آنلاین

با تکمیل این فرم، به ما کمک کنید تا از بین شرکت های موجود برای واگذاری، بهترین شرکت را برای شما انتخاب کنیم.

1مرحله اول : مشخصات شما
2مرحله دوم : مشخصات شرکت
3مرحله سوم : نوع شرکت
4مرحله چهارم : ثبت درخواست