درخواست آنلاین کارت بازرگانی

دریافت کارت بازرگانی تا به حال به این راحتی نبوده است!

مطابق قوانین گمرگی جمهوری اسلامی ایران کارت بازرگانی از جمله مجوزهایی می باشد که شخصیت هایی حقوقی و حقیقی می توانند در زمینه واردات و صادرات کالا فعالیتهای خود را انجام دهند . اینگونه فعالیتهای تجاری و بازرگانی برای کلیه عموم آزاد نمی باشد فقط اشخاصی که این مجوز را دارا می باشند می توانند تجارت خود را شروع کنند . هم چنین به عنوان تاجر شناخته شوند .

متقاضی محترم، لطفا قبل از تکمیل فرم درخواست، حتما در اینجا صفحه پرسش و پاسخ های کارت بازرگانی رو مطالعه کنید. سپس فرم زیر را تکمیل نمایید.

شرایط دریافت کارت بازرگانی

بر اساس تعریف گمرک جمهوری اسلامی ایران، کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن اگر چه شخصی حقیقی باشد یا شخصیتی حقوقی، می‌تواند با داشتن کارت بازرگانی اقدام به تجارت در عرصه واردات و صادرات کالا نماید. این تجارت از ثبت سفارش و ترخیص کالا تا واردات از مناطق آزاد، حق العمل‌کاری در گمرک و صادرات کالاهای مجاز را در بر دارد.

موسسه ثبت مفید باتوجه به اینکه کلیه خدمات خود را بصورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می دهد، در این بخش امکانی فراهم نموده است که شما  بتوانید دریافت کارت بازرگانی را به صورت آنلاین در خواست نموده و فقط در چند دقیقه با تکمیل فرم زیر اطلاعات خود را جهت ثبت شرکت وارد نموده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

پس از تماس کارشناسان، موارد زیر با شما مجددا چک می شود و راهنمایی های لازم بصورت تلفنی به شما ارائه خواهد شد. سپس امور ثبت شرکت شما سریعا آغاز می شود. ضمنا باتوجه به اینکه موسسه ثبت مفید، تنها مرکز مشاوره ۲۴ ساعته در کشور می باشد، می توانید از سراسر کشور در هر لحظه از ما مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.

فرم درخواست کارت بازرگانی

لطفا اطلاعات خود را وارد نموده و فرم زیر را تکمیل فرمایید. پس از تکمیل و ارسال فرم در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

1مرحله اول : مشخصات شما
2مرحله دوم : اطلاعات شغلی
3مرحله سوم : تکمیل اطلاعات
  • توجه: سن متقاضی باید بالای 23 سال باشد. مثلا: 1369
  • بایستی سند یا اجاره نامه ملک مسکونی، اداری یا تجاری داشته باشید.