نحوه ثبت شرکت آنلاین

ثبت شرکت آنلاین

پیش از معرفی راهنمای ثبت شرکت آنلاین و اقداماتی که برای این هدف باید انجام دهید، باید گفت: امروزه با توجه به گسترش اینترنت و دنیای تکنولوژی بسیاری از کسب و کار ها و فعالیت ها در حوزه اینترنت و بر روی بستر وبسایت های کوچک و بزرگ صورت می گیرد.

ثبت شرکت بصورت آنلاین با ورود به سایت مفید ثبت به راحتی و با سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد که در ادامه به توضیحات بیشتری در این باره می پردازیم.

لازم است بدانید که ثبت کردن شرکت فواید و مزایای زیادی برای کسب و کار ها داشته برای مثال می توان با شرکت در مزایدات و مناقصات سود های مناسبی را کسب کرد.

ثبت شرکت از طریق اینترنت چیست؟

مدت ها قبل عملیات ثبت شرکت مراحل سخت و طاقت فرسایی داشته و نیاز به مراجعه حضوری و ارائه مدارک و مستندات داشته است.

از همین رو برای آسان تر شدن این امر، امروزه امکان این روند بصورت ثبت شرکت آنلاین و از طریق اینترنت فراهم شده است که نیاز به طی مراحل خاص خود را دارد.برای مثال یک سری برگه های پیش فرض و رعایت قوانین از پیش تعیین شده، مشخص شده است که باید به آن ها توجه کرد.

فرم درخواست ثبت شرکت

کاربر گرامی، لطفا فرم زیر را با دقت تکمیل نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

1مرحله اول : مشخصات شما
2مرحله دوم: مشخصات شرکت
3مرحله آخر

مراحل ثبت شرکت آنلاین

هر کسب و کاری که قصد راه اندازی یک شرکت و ملزومات آن را دارد قطعا نیاز به ثبت شرکت و برند خود دارد از این رو ما در وبسایت مفید ثبت بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته و شما را با این مراحل آشنا خواهیم کرد.ابتدا وارد صفحه ثبت آنلاین شرکت شوید.

ابتدا نوع شرکت خود را مشخص کنید

یکی از مراحلی و پیش نیاز هایی که برای ثبت کردن شرکت بصورت آنلاین نیاز می باشد، مشخص کردن نوع آن می باشد که به معرفی آنها می پردازیم:

شرکت مسئولیت محدود:

این شرکت فقط در ازای میزان سرمایه خود مسئولیت داشته و بین 2 تا چند نفر تشکیل می شود و مراحل بسیار ساده و آسانی جهت ثبت از نظر قانونی دارد.

شرکت سهامی:

اخیرا همه کاربران با موضوعات سهام و بورس آشنا شده اند و شرکت سهامی نیز دقیقا به همین شکل تلقی می شود، یعنی سرمایه آن در قالب سهم بین افراد تقسیم می شود و متناسب با ارزش کلی، هر سهم یک قیمت را دارا می باشد.

شرکت تعاونی:

این شرکت زیر نظر وزارت تعاون می باشد و برای تشکیل آن باید حداقل 2 نفر به عنوان بازرس و 5 نفر به عنوان عضو شرکت در این امر مشارکت داشته باشند.پس از دریافت مجوز از اداره ثبت شرکتها، یک شماره با عنوان شماره ثبت به شرکت های تعاونی داده می شود.معمولا این گروه از شرکتها هم صنف بوده یا جزو یک خانواده می باشند.

ثبت شرکت آنلاین سهامی خاص-مختلط غیر سهامی و سهامی –تضامن

سایت ثبت شرکت آنلاین

مزایای ثبت شرکت آنلاین

از مزیت های ثبت شرکت آنلاین که می توان به آن اشاره داشت: سرعت بالای روند کاری، بهره مندی از مشاوران متخصص در این حوزه، کاهش هزینه ها، بازدهی بیشتر و شرکت در مناقصه ها، پس از این روند می باشد. شرکت در مناقصه عموما یکی از زوایاییست که افراد جهت ثبت شرکت تشویق شده و یکی از راه های کسب در آمد در این حوزه می باشد.با شرکت کردن در مناقصه ها می توان سرمایه های زیادی را در جهت رسیدن به هدف کارفرما، جذب کرد و باعث پیشرفت حوزه کاری افراد می شود.

تکمیل فرم درخواست ثبت شرکت آنلاین

در قسمت فرم بالای صفحه ابتدا نام و نام خانوادگی خود، شماره همراه و ثابت را وارده کرده و به مرحله بعد بروید. در این قسمت مشخصات شرکتی که قصد دارید آن را ثبت کنید را وارد کرده و مشخص کنید که در چه شهری قصد ثبت را دارید و نوع شرکت شما کدام یک از موارد زیر می باشد.

  • با مسئولیت محدود
  • سهامی خاص
  • موسسه
  • تعاونی
  • سایر

در فرم بعدی باید آدرس دقیق و کد پستی خود را وارد کرده و زیر آن نوع فعالیت خود را درج نمایید.نوع فعالیت می تواند بسته به کسب و کار شما متفاوت بوده و شامل هر نوع تجارتی باشد.در صورت داشتن هر گونه توضیحات اضافه نیز می توانید بخش انتهایی صفحه را تکمیل نمایید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و صفر تا صد مراحل ثبت شرکت آنلاین را برای شما توضیح خواهند داد.

نتیجه گیری

در بخش انتهایی راهنمای ثبت شرکت آنلاین باید در نظر داشت که برای بسیاری از کار آفرینان و مدیران شرکت ها، مراحل حقوقی ، مهمترین گام هاییست که آنها را عقب می اندازد و باعث تاخیر در روند کاری آنها می شود.اگر بصورت جدی تصمیم گرفته اید تا در این مسیر فعالیت کنید، مفید ثبت در کنار شما خواهد بود تا بتوانید بصورت آنلاین و با سرعت بالا مسیر را طی کنید و به نتیجه برسید.

همچنین شما میتوانید با مفید ثبت برند خود را نیز به راحتی ثبت کنید.