خرید برند

خرید برند تا به حال به این راحتی نبوده است!

به طور کلی برای اینکه بتوانید یک کسب و کار موفق و اثرگذار داشته باشید، باید بتوانید طبق یک برنامه مدون برند تجاری خود را به دیگران معرفی نمایید این امر امکان پذیر نیست مگر با جذب مخاطبان از طریق شناساندن برند تجاری به مشتریان. خرید برند راهکاری است میانبر و مطمئن برای داشتن یک برند زیبا در عین نداشتن زمان. شما با خرید برند آماده در کمتر از یک ماه صاحب برند خود شده و می توانید با خیال راحت ادامه روند برند سازی کسب و کار خود را ادامه دهید.

چرا خرید برند

شما به راحتی می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت، از لیست برند هایی که در این سایت ثبت شده، اقدام به خرید برند نمایید. در این سایت می توانید برند متناسب با کالای خود را پیدا کرده و در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری آن را از شخصی که به آن نیاز ندارند خریداری کرده و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی ، در وقت خود نیز صرفه جویی نمایید.

نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می باشد و بسیار راحت و آسان می باشد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام می باشد. برای خرید یک برند ثبت شده، می توانید با ما مشاوره کنید تا برندهایی که برای کالا و کار شما مناسب می باشد را به اطلاعتان برسانیم و نقل و انتقال برند را به ما سپرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب برند مورد نظر شما را خریداری کرده و به نام شما نماییم.

بنابراین با کمک از موسسه ثبت مفید  می توانید به راحتی نام تجاری مورد نظر خود را یافته و در کمترین زمان و با قیمتی مناسب آن را خریداری نمایید. این کار علاوه بر اینکه به شما قدرت انتخاب بین چندین برند را می دهد، باعث وارد شدن هر چه زودتر شما به بازار می شود که در نهایت منجر به سود رسانی بیشتر می گردد.

بنابراین هنگامی که شما برای ورود به بازار، استراتژی دارید و برنامه ریزی درستی انجام داده اید، دیگر جایز نیست تا منتظر ثبت برندتان باشید. به راحتی از میان برند های موجود می توانید آن برندی را که برای کالایتان مناسب تر است را انتخاب کرده و فقط مالکیت آن را تغییر دهید. نقل و انتقال علامت تجاری بسیار راحت و آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گردد.  

فرم خرید برند آنلاین

با تکمیل این فرم، به ما کمک کنید تا از بین نام های تجاری موجود، بهترین نام را برای شما انتخاب کنیم.

1مرحله اول : مشخصات شما
2مرحله دوم : مشخصات برند
3مرحله سوم : تکمیل اطلاعات